Sommarnatt japp

HEJ ALLIHOPA!!
Olivia här och nu ska jag berätta lite spännande saker.
Igårkväll var vi på en fest hos en kompis som fyllde år och där var det massa roligt folk. Inte i början men det kom eftersom. Jävligt lökig fest asså. Sen hände det här att Matilda Lindsey OCH Lindi hade händerna fulla (bokstavligt talat!) med killar och sånt. Det västa var att de lämnade mig själv åt mitt öde, ensam i ett hörn. Haha nej då, jag klarade mig bra med svanslösa dalmåls underåringar och wannabe micheal jackson pinsamma varelser.
Tillslut lyckades jag banka vett i skallen på tjejerna och vi tog bussen hem och vandrade hem i soluppgången. Somnade på madrasser helt utslagna och nu sitter vi här och diggar "Sånt är livet". Det blev i alla fall en lyckad kväll! Det var allt jag hade att säga, tack och hej!



fin bild från bussen till romme eller nåt sånt. Hejdå

Kommentarer
Postat av: olivia

gillart!

2011-07-10 @ 17:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0