like nobody is watching

Idag, jag har inte ens koll på dagarna, det är så det egentligen ska vara. Det är då man ska vara glad. När man inte har någon koll alls. Det är Onsdag förresten. Vi börjar med igår, då var jag med några av mina favoriter, Hanna, Selma, Gabbie, Saskia, Charlotte, Olivia, Mickis. Så nu har man fått träffa Charlotte å Saskia efter ett helskottas år, så jävla skönt faktiskt. Det var fint väder också, vi åt pizza, och snacka våran förra sjukt incest klass, det är helt stört. I vilketfall vare en bra kväll. Idag var jag hos farmor och hjälpte till, sen somnade jag.  Väl hemma fick jag träffa älskade Lindi, Lindsey och Olivia, känns underbart bra, faast är seg i huvudet. Jag behöver fler kvällar av bara att andas, men nu är det som det är och jag kommer inte hinna det. 
 
Så kör vi en fin Torquay bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0