Hej bloggen!

Jag vet har inte bloggat så mkt, anledningen är att jag tror att Hannas och Matildas kompisar inte bryr sej så mycke om mitt liv. Fast nu tänker jag blogga i alla fall! Denna veckan har jag bland annat varit och badat på Eriksdalsbadet och gått på Grönan med Saskia, shoppat och varit i Skärgården. Och i tisdags var jag på Skansen och såg en fett gullig björn som klättrade upp i ett träd och sen åkte ner. Och sen såg jag Sveriges snyggaste man (Måns Zelmerlöv). Eller nej det gjorde jag inte alls för vi stod längst bak men det var kul ändå :D

The bear :)


Kommentarer
Postat av: Maatilda

Selmaaaaaaa uppdatera meraaaaaaaaaaaaaaaa !!!!!!!!!!!! (ni ät fett kassa på att uppdatera liksom, bara jag som skriver å är liksom på semester ) <33333333

2011-07-22 @ 16:22:35
Postat av: Selma

Okej men jag har typ inget att skriva! Men om du vill att jag ska sriva ointressanta inlägg så fine! :) <3 <3 <3

2011-07-23 @ 16:28:41
Postat av: gabbie

jag bryr mig!!! han är grymt snygg!

2011-07-23 @ 21:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0