you don't know what u got until u missing it a lot

livet är mer än att stressa, livet är till för att det ska upplevas inte springas ifrån.

Jag kan inte sova. Jag försöker lyssna på musik och sova, men mina läxor kommer hela tiden fram i hjärnan, och jag kan inte glömma dem, jag funderar på att göra matte nu istället för att sova, matte är ändå kul, men min förkylning kommer absolut inte bli bättre av det. Jag vet i vilket fall vad jag ska ha på mig imrn, det känns bra. Jag har bokat romme resan för min skola den 9 februari. Jag har duschat, och fixat mitt hår så jag slipper snagga mig. I kinda måste fatta ordspråk, jag tänker liksom "du vet inte vad du har förens du förlorare det", "lev för dagen", "ta vara på tiden". Jag vet ju att ordspråken finns, jag vet att det är så jag vill tänka, men på något sätt så ignorerar jag nog budskapen för att det gör så att jag tänker "allt kommer alltid finnas där, alla kommer alltid finnas där, tiden kommer alltid vara kvar & ingen kommer någonsin försvinna" men, allt försvinner, och jag förstår det inte än, jag vet inte ens om det är bra eller dåligt att jag tänker såhär. Imorgon ska i vilket fall jag gå till skolan, jag ska träffa mina vänner och jag ska jobba i skolan, jag ska sova hos Lindsey på kvällen. Min dag ska gå bra förhoppningsvis. Får jag kan även säga er att det året som nyss var, gjorde livet komplicerat, på alla nivår, ärligt talat.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0