Whoopwhoop sjuksöndag

Försöker övertala Bella att se Mission Impossible film, men det går inte sådära jätte bra, nu har jag vilat lite och sett på OC, alltså alla säger att man blir kär i filmen, men förtillfället, nej det blir man inte, jag ångrar mig säkert men njaa inte för nu ialf. Ska hämta mer te och kanske ngt att äta, vaknade 10.15 idag och har hittills ätit två mackor och fil men är inte ett dugg hungrig, kanske borde äta ngt mer, fast ingeting är roligt att äta, inte ens choklad, för jag är inte ett dugg sugen på choklad eller godis överhuvudtaget, kanske popcorn, nää trisst.

Denna bild är från lidingö, ni vet liiiiite finare, liiiite bättre? (för två veckor sedan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0