Min fredag hos Linda!

Jag har inte skrivit. Men min helg var lite bambambam, så det gick fort. Min fredag gick ut på att vara i skolan, sedan åka till Fridhemsplan och i ungefär 20 minuter fira Agnes födelsedag, & Ramtin (en som jag träffade på Hoffamestro i Augusti typ) & Malin & Johanna, de fikade och jag åkte in till stan och mötte Hanna och hennes vänner, Tea, Alexandra, Lina, Sofia! Och snodde hanna från dem och träffa Anna och hennes pojkvän och hans vänner, John, Biggie och fem pers till eller sådär! Sedan stod vi med dem och var lite sociala och väntade efter fixilitrix. Och Sedan sprang hanna till sina vänner och jag skynda mig fort som fasen hem, fixade kläder och smink och presentgrej på mindre än 10 minuter, sprang till tuben och åkte hem till Linda på Islandstorget! Mötte, Hedda, Axel, Brandon och Linda. Vi gick hem till henne och åt mat och så kom, Viktor, David, Kalle och typ marcus(?) och åt med oss också. Pratade en del, och han viktor och david hade precis varit i bråk och polisen hade de snackat med osv, fast de fick inte skulden (fast de berättade att de var dem som hade börjat). Sedan så kom Marc och Kristoffer lite halvt onyktra, och så sen gick alla vi 8 st killar och 3 tjejer (haha) ner i hennes källare x) och spelade typ drickspel osv, sen så gick folk på sina rökpauser hela tiden men i stort sett vare mysigt, sen kom det två killar till, Oscar och Timmy och även en tjej, Steffie, så pratade jag en del med han oscar om jobb och skola (han var 19 haha). Och så efter det så blev det lite kallabalik som man kanske inte ska ta upp. Sedan så bad jag om skjuss hemifrån, så då kom pappa och hämtade mig och Hedda, Oscar och Brandon och vi åkte hem. Men det var ändå en väldigt lyckat kväll, det läskiga var bara att en av snubbarna var mitt exdubbelgångare (jag satt och tänkte fett mkt om det var mitt ex som satt vid samma bord och åt mat liksom) men sen frågade jag honom och han berättade att han ofta blir hejad på som om han var mitt ex osv, och att han även träffat honom och att alla typ tkr dom är jätte lika. dock hade den snubbe mer schtek stil men ialf! allt som allt var det en väldigt lyckad men stressigkväll! :) mer om min helg får ni strax!

(har ingen bra bild t inlägget :/)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0