we r the dreaming people

Igår låg jag hemma i sängen,  med knivar i halsen och bröstkorgen för jag är förkyld. Jag såg på fyra filmer och sov mycket. Av att ställa mig upp blev jag snörrig av och musklarna gjorde bara ont, så fast 100 ggr värre är det antagligen att bli gammal, usch och fy. Så igår hade jag inte orken att skriva, jag gästbloggade bara på Lindi's blogg så hon blev lite glad eftersom hon är i typ Värnamo (jaapp, det ligger i sverige, typ skåne ungefär ifall ni undrar). Men nu ska jag ialf hämta te, och se på O.C. vilket jag aldrig sett förut, men nu gör jag det ändå, man måste ju alla en chans liksom. Idag har jag i vilket fall pratat med Charlotte, fast hon är ju fortf i Tyskland vilket suger, men nej hon måste komma hem snart alltså, hon hare bra ialf, och för er som undrar äre knappt ngn gräns på alkohol i Tyskland, och en vodka kostar 50 kronor, alltså liiite wild and crazy. Jo har även snackat med en supergammal kollo kompis, det var roligt fast jag var ungefär aaah jätte dryg haha. Så nu ska jag stötta lite folk efter breakups, men annars så sere ganska ljust ut i livet, fast imrn blir jag nog hemma.. med städerskan :o . pusspuss



Här är jag och Hanna påväg till Blackeberg för öppethus för ett år sen,
och vi pluggade samtidigt till engelska provet som skulle vara nästa dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0