vi

Vissa är bra på att blogga, andra inte tex jag men jag orkar inte bara helt enkelt. Igår hade vi bild för första gången, det var kul. Läraren är väldigt skojig när hon säger en viss färg med sin dialekt xD hahahahaha
Idag hade vi franska och då redovisade vi, våran var sämst men liksom det är ju alltid ngn som ska vara det :) Sen hade vi förhör med bara läraren och innan var jag jätte nervös men sen när man kom in där och  hade det avklarat kändes det mycket bra. Sofia förstörde dock när hon började prata engelska och läraren inte fattade ngn men hon gjorde också bort sig när vi skulle gå, c´est très bra, och då dog sofia för jag fick inte upp dörren och hon skulle springa. Jag fattar inget av kemin det är ledsen.
Imrn är det roligaste dagen! Vi börjar 9 och slutar 20 i 5 wohoooo kul att va i skolan så länge, det har jag längtad efter! Men efter skolan ska vi dansa! whoo coolt. Nej jag har inte kul att berätta. Ulla ville säga att ett viktigt datum är 4/7 (namnsdag) och en bild på henne! det har ni väl längtat efter?!?!

Detta var när hon var ung.
Jä (bara mitt ord)
Nu ska jag börja läsa i min engelskabok som ska läsast till s. 41 tror jag närmare bestäm men jag vill också sova, gärna innan 11 haha hoppas jag hinner.
Go´natt!
<3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vilken fin bild! Ulla såg ju bra ut asså! ;) haha! <3

2011-01-19 @ 23:00:01
URL: http://sunnycloudy.blogg.se/
Postat av: Alexandra

HAHAHAHA! Fan vad rolig du är hanna ;) <3

2011-01-22 @ 23:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0