4-5jan

I´m back! Kan säga vad jag hittat på senaste timmarna :) Igår städade vi hemma typ hela dagen och fixade fram lite sovsaker och på kvällen gick jag till medis och mötte upp ngra närmare bestämt fyra personer ur min klass, bara sådär liksom. Vi gick till coop, handlade och begav sig hem till mig. Hemma drog ett lite halvtaggat gäng igång med att baka pizza och kom snabbt in i det och började jämföra vem som gjort den finaste pizzan, min var inte fin men antagligen den godaste! :)

Mitt i bagandet tog vi gruppbild av ngn anledning men vi underhöll oss i alla fall lite ;)


Jag var i alla fall längst och coolast bara att det inte syns så bra på alla bilderna!
Sen var pizzan klar efter ett antal timmar och då högg vi in... :S ;)


Sen kan jag tillägna en del av inlägget till en fin människa: TEA :D för att hon är så snäll och var till stor hjälp! TACK! <3 Rolig är hon också!! :D

Nu skulle säkert matilda sagt ngt i stil med: Kvinnan vet sin plats i hemmet ;)
Sen var det film!

Ja vi såg inception och den var...lite knepig men bra, eller först typ under filmen/precis efter tänkte jag: men så bra ver den inte. Men nu känns det som jag tycker den var mycket bättre haha liksom i efterhand, jag vill nog se den igen ;)
Sen spelade vi rappakalja och det var kul! :)
 
Senare när vi tänkte se en till film somnade josse och vi avbröt filmen efter ett tag och alexandra somnade också. Det var kul att höra josse prata utan att använda ord (i sömnen) ;) Sen skulle typ vi andra också sova men jag var i alla fall inte trött och fick dom andra att vara vakna lite till, dom ville väl det. Jag hade i alla fall kul, haha skratt är så roliga ;) Nej men vi hade en kul tid, rolig kväll/natt! :D

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du nämnde inte mitt namn en enda gång! :( är jag så oviktig för dig? :'(

2011-01-05 @ 23:30:51
URL: http://sunnycloudy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0