dagen

Hejsan, kan ju skriva om min dag också! Sov inte så länge, vaknade faktiskt innan två ;) Sen blev jag stressad när vi helt plötsligt skulle mötas en halvtimme tidigare men vi kom bara 10 minuter försent, asså till att möta agnes, åsa, malin, johanna, emma och "devina". Känns lite onödigt att skriva samma sak men vi såg som sagt på film och drack te, de var trevligt :) Jag ska börja gå upp tidigt och hinna med mycket på dagarna för jag gör seriöst inget inget den tiden jag är vaken. Jag har saker jag måste göra, saker jag borde göra, saker jag ska göra och saker jag vill göra. Känns som lovet börjar ta slut, det har verkligen gått as snabbt! Undra om jag har ngn rolig bild att avsluta ett aningen tråkigt inlägg, tycker mina inlägg bara blir tråkigare och tråkigare men det är kanske för att jag inte har lust att blogga men gör det ändå. (det fanns ingen bild tyvärr)
Eller ni kan få från skolan som jag saknar så, vem gör inte det ioförsig :S

Några från min klass. Lea är i thailand just nu, vadå avundsjuk? jag trivs faktiskt riktigt bra när det är sisådär 10 minusgrader!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Bra att du gick upp innan två!! ;D du måste ta vara på lovet nu Hanna! Idag kmr jag till dig, wiiiiii! :D haha, var berädd! ;) <3

2011-01-04 @ 11:23:07
URL: http://sunnycloudy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0