sista januari

Jag måste vara sveriges mest korkade människa, som har hur mycket som helst i skolan, får panik för alla skolprojekt men sitter och chillar vid facebook. heller hur, dum i huvudet, jäkla skit skola, jag hatar dig. (STARKA ORD). Förövrigt har jag damp för olivia är sjuk, serri vi byter att varannvecka är hon hemma, sen jag , sen hon, omfg. Bryk. Det jag vill ha just nu, är ledighet från the loveable school (sommarlov jatack) och att selma kommer hem. I am fucking dieing here, och ingen bryr sig, gå å dö människor, jag vill typ dränka mig i sorg och tröstäta men pga skoldiet betyder det gröt och nötter och vatten typ. fan vad gött. jag vill åka till göteborg. hej jaag vill dö. jag vill ha sommar, jatack nu, nej jag vill dra ut nu ringer jag hanna. dö pusshej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0