senaste tiden

HEj! Nu kan jag blogga lite
I fredags så slutade vi tidigt, det var skönt! Jag och sofia letade efter våran naturkunskapslärare för att det inte fanns några böcker kvar att låna för att vi fått läxa men han var försvunnen efter typ 5min och vi letade inte så länge heller men när vi kom tillbaka till skåpen hade alla sprungit iväg. Så då var det typ bara jag, sofia och josse kvar men inte illa det inte :) vi åkte till den delen av stan man lika gärna kan spränga bort, först till vällingby och åt på subway och köpte nagellack och kollade hur det såg ut i den delen av stockholm? Jaja sen åkte vi hem till josse och det var lite läskigt för hon bor precis där mina släktingar bor, tror det hette norra ängbyy :O Vi körde i alla fall vårt favvospel: cluedo :)

Folk som har kul efter skolan i skolan:



Sofia satt och tjurade i ett hörn.
Vi hade tidigare haft ett samtal med vår svenskalärare efter lektionen som gjorde de flesta lite arga/upprörda. Om jag fick välja själv skulle jag gärna byta lärare, liksom vad känar vi på att ha honom? han har varit frånvarande typ hälften av alla lektioner och lektionerna är också sega liksom det tog mer än en termin att se sagan om ringen (asså bara ettan då), men det är ju inte det värsta men det tar vi inte nu. 


Lång tågresa var det men inte har man väl tråkigt för det :)


Igår var en onödig dag, jag gjorde inte mycket, åkte och skulle fixa men slösade mest på folks tid för jag vågade inte åka själv, men det var snällt av dom Tack tack!
Idag är lika så en onödig dag, min hjärna har fungerat trökt i helgen och det är inte så kul :/ men nu kommer ju en ny härlig skolvecka, en med extra många lektioner! Kul! OCh inför den veckan bör man plugga lite extra men det går inte min hjärna med på. Kemi prov nästa torsdag, jag har hittills inte fattat ett dugg av lektionerna och inte öppnat boken men det går nog bra ska ni se, man ska ju vara positiv! :)


Nagellacken som jag köpte, testade det gröna ;) a så ni vet liksom


Tänkte städa och liksom visa hur duktig jag är med en före och efter bild men det blev bara före hehe fail på mig.
Nu ska jag plugga (...eller inte), hejdårå! :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Fredag var en kul dag! Utom en sak. Men fårorten var kul! <3

2011-01-31 @ 20:14:28
URL: http://sunnycloudy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0