Första dagen ute efter nyår!

Jag sover snart. Är sjukt trött. Började med att jag gick upp halv tio, gick hem till Gabbie, åt frukost. Sedan gick jag hem och ringde SL, pappas kommentar var typ "äre fortfarande kö?" jag-  "japp" han - "ah, det är för att alla som ringer nu var fulla på nyår". Fina föräldrar = FF (haha). Sedan åkte jag och Gabbie till skärholmen där jag köpte ett par jeansleggings, vill ha några ljusare par också så blir det toppen!  Sedan satt vi på golvet i gallerian & åt nyttig mat från ica, jappjapp förstår ni! (där även en gammal kompis gick förbi och såg oss hehe). Sedan åkte vi till Liljeholmen, väntade på Hanna, som var seg, sedan åkte vi till Alvik, och Gabbie åkte tillbaka för att träffa sin kompis. Jag och hanna träffade Devina, Emma, Johanna, Åsa, Malin & Agnes och köpte med oss thaimat till Agnes och åt det, sedan såg vi på Indiana Jones, jag och agnes somnade dock och sen pratade vi och drack te och åt popcorn! Sedan halvtio blev det hemfärd och nu är jag hemma, sjukt trött och har laddat in musik på ipoden nu och så blir det att sova ungefär, känner mig dock lite hungrig.. jaja. PUSS
några fina kommentarer som upprepades idag
Emma - "Jag vet! vi smsar 118100 och frågar om svaret, vad är deras nummer?"
(ja hon var seriös)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0