fransk pluggis

Skola idag dårå! Vi hade franska prov, där skulle vi bla skriva ett brev och förutom det jag mindes hittade jag på lite och fick då med "crazy brazzaville" angående trafiken, hoppas hon har humor och inte ger ett ig! Haha satt typ på provet och skrattade för mig själv lite knasigt sådär. Annars på provet vet jag faktiskt inte om det gick så bra, hittade på att operan inte hade ngt tak, på läsförståelsen, frågan var vilket material det var gjort av och nu hemma kom jag på att det var glas det var gjort av!! Aja.
Tråkigt att berätta om vad man gjorde på lektionerna så jag skippar det. Efter skolan var jag kvar i skolan ett tag. Först körde jag gris med lina, sarah och sofia sen gick alla utom sofia och vi skulle göra franske men det blev en videoblogg men den kommer ni nog ikke få se heheheeh

Ulla och Sofia! Först var Sofia glad :)

Men sen blev hon arg (ni kanske inte ser ngn skillnad, det gjorde inte jag heller i början)
och hon sa att man måste redigera bilderna innan man lägger ut dom så det gjorde jag, det är ganska kul faktiskt :)
Det här var en gång jag liksom:


Hemma kände jag mig duktig och gjorde franska! Man skulle skriva meningar till ord men istället blev det värsta berättelsen :)

Pluggis, jag var bra i början men sen gick allt långsammare och långsammare, jag måste bli mer effektiv när jag pluggar!

Imorgon börjar jag kvart i tio, skönt det men jag måste nog gå lite tidigare för kl 9 ska jag möta marcus i slussen för att ge pengar till biljetter, fekkeekekkeek Jä. Sen har jag bara två lektioner! Wow, svenska och bild ;)
På onsdag morgon äre skridskor kl 8 :( Nu ska jag stänga ner och innan 12 sova (ska sluta vara tidsoptimist).

GoD NatT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0