elbuort


Tänkte att jag ville göra ett sista inlägg innan jag sover men jag vet inte vad jag ska skriva hehe dålig idé. Imorgon kommer bli en pluggdag hoppas jag, eller jag vill inte men måste :/ kanske kan träna ;) På måndag ärä typ franskaprov, på tisdag tror jag det är öppethus i vår skola på kvällen och då kanske kanske jag ska vara där :P Sen fick vi reda på att vi ska till romme med skolan, det ska bli fett kul xD åka skidor liksom!
Jag vill göra om lite i mitt rum, eller bara fixa ett hörn som just nu bara består av massa saker, jag vill ha en till garderob för det är jobbigt att det är typ fullt och ska gå igenom alla saker jag inte använder :) gjorde ju det en kväll när jag skulle sova men fick för mig att jag skulle städa sådär vid ett när jag började tidigt.
Jag ska göra olika mål för mig själv på saker jag ska klara av, eller tex. ha bättre sovtider!
Jag vill skriva mer intressanta inlägg, inte som detta tråkiga, så en fråga då till er läsare, vad är intressant? =)

Nu säger jag bara go´natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0