yes ett inlägg som inte funkade

Skrev detta inlägg i fredags men min dator ville inte samarbeta så ni får det nu så bli inte förvirrad om det står idag fast jag menar i fredags osv. ;)



Hejsan!
Kul att jag inte orkar blogga, har faktiskt inte varit inne på datan på länge! :)
Igår så dansades det och det var faktiskt väldigt skojigt! Vi ska gå på testgång och kanske också börja ;) Den dagen i skolan var lång! vi började 09.05 med kemi, jag kom dock 09.10 men men , sen hade vi väl massa andra lektioner och avslutade dagen med ytterligare en lektion i kemi, men det var ändå kul liksom labb hehe nja.
Idag har det också varit massa lektioner, speciellt innan lunch. Vi hade en ny lektion - naturkunskap, det var helt okej hoppas det blir kul fast nu känns det bara jobbigt med ytterligare ett ämne :/
Vi slutade med idrott idag, jobbigt på en fredag men det var kul :)
Sen åkte jag hem ;) intressant


Pluggisar <3 skola


Sofia älskar matte!!!!


A. J.  :)


Jag är ganska cool... ibland


random <3 fyra


Lea efter dansen :)


Jag efter dansen :)


FIIIIIN! <3 Det är matilda det! Hon kände för lite egobilder :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0