I dare you to move

 
Idag hade jag mitt Mission statement, det är en sak man aldrig, absolut inte skulle kunna göra i en annan skola, aldrig. Det känns som en sådan sak som bara min skola kommer på, liksom leadership lektioner, som är på dethär sättet och är obligatorisk, kan bara säga att jag älskar lektionerna. Det är inte en lärare som snackar om saker man inte bryr sig om, det är inte en lärare som bara ser sig som en bättre person än oss elever, det är en lärare som visar oss respekt, medkänsla, och berättar om sitt liv, han som hamnat i de djupaste dikerna på vägen men klarat sig upp igen. Han som på något sätt blir en liten förebild, som jag antar kommer fastna i ens minne efter man har slutat skolan. Idag så hade vi ialf redovisning, mission statement, då man fick göra exakt hur man ville, men på något sätt berätta om sitt liv/sina mål i livet, saker som betyder, men på något sätt djupare. Det är något som gör vår klass att komma närmare, man får reda på saker om folk. Usch höll på att börja gråta, fyfan vadjag fick kämpa, så sen när jag själv gjorde vare skit jobbig. och efter så kunde jag inte hålla tbx längre, och jag sa liksom inget jobbigt, det ända som var, var att jag såg ju alla de bilderna & bilder säger ju mer än tusen ord. Vilket betyder att alla minnen och tankar kommer tillbaka.
ännu en gång.




Dess musikvideo är så himla fin och låten också!
Lindi använde den idag på sin Mission Statement.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0