ledig dag

Blogg om dagen eller lördag börjar jag med ;) I lördags gjorde jag inte mycket, kollade på skor med ulla, nej men jag minns inte okej. Igår var en seg morgon men vid typ 5 mötte jag lina i gullmars och vi åkte enda till skarpnäck ;) där mötte vi lea och gick hem till henne och hade skoj :) vi spelade ett kul tjejspel för 9år (frågorna kunde varit lite bättre haha), vi körde guitar hero och dansmatta fast det gick inge bra :) sen såg vi på film och ngn gång efter 11 begav vi oss hem.
När min tunnelbana hade stannat (i skanstull) hade jag en minut på mig till bussen och jag hann precis! Jag sprang så jag inte skulle hinna halka och jag var helt själv på bussen och ingen gick någonsin på ;) Staden var helt död! inte en människa och helt tyst.
Idah dårå så åkte jag först till rådmansgatan och såg lea sådår 15 meter framför och sprang (veckans träning), nej men vi gick till stadsbiblioteket där tea, josse och sofia satt och pluggade. Jag och lea hade ingen lust för det så vi gick direkt till donken istället och försökte få tag på lina. (är jag för detaljerad med min dag?? aja) Sen när pluggisarna kom gick vi och letade ngn fik och hittade sandys där vi gick in och josse och sofia åt. Vi satt i vardagsrummet ett bra tag och hade trevligt. Jag gillar när  man spontant bara sitter ngn stans för man har ofta trevligt ;) Fast Teas 5-åringssyndrom var aningen jobbig xD
Sen åkte josse hem tror jag och vi andra till skanstull. Där mötte vi lina och sa farväl till Sofia.
Vi som nu var kvar åkte och gick till subway och åt macka och cookie, det var gott! :P där satt vi ett tag, skojigt skojigt, tea avslöjade sin hemlis om grodor under sängen och i plångbocken haha. Ja det var det för sen gick vi hem. Hemma händer inget skoj.

fina vänner :)

josse tog en tupplur efter maten :)

Sofia och Lea
hejdå
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0