N´appel pas

Tjatja! Finns det inget bra sätt att börja ett inlägg på, hej är sååå ute.
Idag har jag varit hemma hela dagen. Det började med att min mobil inte ringde och jag vaknade kanske 20 i 12, lägg märke till att jag gick och la mig vid 8 så jag sov nästan 16 timmar! Då hade jag redan sovit bort svenskan och jag skulle missa större delen av mattan hur snabb jag än var och sen skulle det förmodligen inte va ngn datakunskap eftersom vi är klara med det. Parce que j'ai mal au ventre så blev det hemma, liksom palla stressa till skolan för inget. J'ai été bonne, har faktiskt gjort matte idag ;) Imrn är det fredag! :D Hoppas min klocka ringer då bara!!!

Nu blir ni glada, matteboken! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0