tuggummiinsidenten (fett intressant)

Jag ska plugga, yeah you heard me! Idag har jag varit i skolan från 08.00 till 16.30, fasen vad roligt, skolan ♥! (näpp jag är faktiskt inte seriös). två första dagarna detta året då jag varit i skolan, det har varit gött att komma tillbaka till klassen, tycker om min klass ganska så väldigt mycket faktiskt! De flesta är tillbaka, dock är det två stycken fortf borta, och två har bytt och en har kommit ny till klassen, så vitt jag vet är han fett trevlig! Eftersom alla ständigt frågar om de kan få tuggummi av mig, I am not överdriving! Men idag så hade jag inga tuggummin, lite wild & crazy sådär, och då frågar jag sisådär sju andra personer, och så kommer nya snubben och bah "men jag har tuggummi" så går han tbx t skåpen så fick jag dra med olivia till hans skåp och säga att han absolut inte behövde ge oss, för liksom kommer tuggummipaket fram så betyder det att människorna ställer sig i kö, vilket betydde att typ 10 pers skulle ta av honom då, och killar har ju något som heter "ta minst fem tuggummin till mig själv", man bah nice klass, det första de gör är att sno nya killens tuggummin! (bästa intrycket jag svär). Men han bah "nejdå det är lugnt", jag bah "Nej!" han bah "haha jo", så gav han mig och olivia sedan gömde han det eftersom vi varnat honom hehehheheheh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0