bra jobbat

Blev inte riktigt klar med igår men när jag kom hem gjorde jag inte mycket, kollade mest på tv.
Men sen kom kim och vi gick till videobutiken och på vägen sker en liten incident... hehe a jag halkade ju dårå men det var ingen som såg (eller?) Sen hyrde vi film och matilda kom. Och som hon redan skrivit blev det ju skräckis! xD Tog lite tid innan vi satte igång för vi fixade massa varma mackor ;) Filmen var bra men slutet kunde som sagt varit bättre!


Sen: Hanna tipsar! :D TEEEEE
  
Dessa är de godaste te eller det finns massa andra goda men dom här borde ni pröva!!!! :)

Kan berätta om en liten incident till som hände i mataffären med min familj. Jag och min brorsa står bakom ngra hyller så hör jag en duns från rullbandet en bit bort och tänker "haha tänk om det skulle vara mina föräldrar", jag går dit inser att det var mina föräldrar! I affären hade dom bla. rullatorvagnar och en sån hade vi men det dom inte visste var att den lätt välter och när mina föräldrar då ska ta sig ner för rullbandet välter då vagnen och allt åker ut och potatisarna rullar enda ner!Haha. Och varför känns det ganska typiskt min familj? Fast det var inte pinsamt mest kul :)
En gång hände det en typisk sak när pappa skullle kolla på kaffekoppar(som stod travade på varandra), han tycker väl att den längst ner såg snygg ut och tar den. Det han inte insåg först efter var att alla koppar ovanför inte hålls uppe och faller till marken och går sönder. Jag var inte med då men mamma som var ngn annan stans i affären hörde smällen och småsprang ut ur affären för hon förstod ju vem som orsakat smällen. Haha a nej det var kul. :)

Sen är jag duktig kolla:

Jag gjorde ett klot av magneter xD

- Jag är trött!
- Du gick väl och la dig för sent!
- Nej, jag gick upp för tidigt!

Så är det, jobbigt att börja tidigt när man inte är van vid tiderna! Ska snart sova för imrn är det skola igen! Slutar ett så det är skönt men måste jobba på vår franska! :/
Sen blir det kanske bio på kvällen!! :D ngn kul ska man väl ha att se fram emot! ;) 

<3

Kommentarer
Postat av: Selma

Franska! Travaille bien ma cherie! Sjalv slutar jag alltid elva pa onsdagar sa idag sa vaknade jag tio minuter innan skolbussen gick sa sket i att ga till skolan. Sa nu har jag inget att gora sa skriver kommentarer i denna blogg om det ar ok liksom!



Saknar Matilda, Hanna och Kim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



nu maste jag gora franskalaxa och engelskalaxa och sen ska jag till magdansen skoj fast kommer inte va dar pa uppvisningen for den ar 25 juni men jag aker hem den 10! okej puss puss :)

2011-01-12 @ 13:51:46
URL: http://selmahannamatilda.blogg.se/
Postat av: Hanna

Saknar dig Selma! Du får komma hem till oss och visa din dans!! :D Kämpa på, vi ses snart säger vi! ;) <3

2011-01-12 @ 18:16:24
URL: http://selmahannamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0