Min dag, den igår

Har varit lite dålig med bloggen så vi tar det från i söndags!
Jag gick upp ganska tidigt och sen ut, fick typ vårkänsla av att det var sol och snön smälte! :)
Sen var systemkameran med så det blev lite bilder:



Grönan! ;)

Ngn som bodde med en massa böcker och då menar jag det!
 
Se upp! Nej rakt fram, det var svårt att få en bra bild när en snöboll flyger och en gång så kom ett isflak flygande istället och jag kollade bara i kameran och den kommer med en väldig fart, rakt i magen! AjaAJaj :(

Promenaden avslutades med lunch på pizza hut, mmm lasagne! hehe det var gott! :)

Kommentarer
Postat av: Selma

oj fett najs med systemkamera! snygga bilder!!! puss :) <3

2011-01-12 @ 13:39:44
URL: http://selmahannamatilda.blogg.se/
Postat av: Nora Österberg ♥

HejHej! Just nu har jag en frågestund, Så det skulle betyda mycket om du klickade in på frågestundsinlägget på min blogg och skrev frågor. Ha en bra dag! - Kram :)

2011-01-12 @ 14:28:41
URL: http://noraosterberg.blogg.se/
Postat av: Olivia

Hejhej olivia här om du vet vem jag är! finfina bilder!! :)

2011-01-12 @ 16:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0