Trött, tröttare, hanna

Hej! Ulla är på mig om att jag måste skriva bara för att margit sagt det så ett kort litet inlägg kan jag väl komma med. Igår var jag på bio med matilda och kim! Vi såg the tourist, den var bra och jag fattade såklart inget först i slutet så det var ju bra ;)


Idag så som igår och i förrigår och alla kommande dagar så var jag i skolan. Vi började en halvtimme tidigare än vanligt utan anledning :O Jag tänkte inte gå men sen var jag ändå klar så jag gick! Blev inte mycket sömn och ingen av de tidigare skolnätterna heller så idag har jag varit as trött! Franskan var hemsk men jag slapp i alla fall prata med läraren. Kemin var som kemin alltid är, inte speciellt kul alltså! Hela dagen ville jag bara hem! hade ont i magen nästan illa men nu är jag hemma!
Ibland märker man av sin trötthet fast man tänker att man inte är så trött. Som när jag skulle in i porten, då tog jag fram mitt busskort och försökte öppna porten tills jag inser mitt misstag. Ja hörrni, jag ska nog ta och sova nu strax! Så godnatt ;)

Kommentarer
Postat av: Margit

Jag är stolt över Ulla. Så vis och klok.

2011-01-12 @ 21:38:59
URL: http://margit.nu
Postat av: Sofia

Bra att jag har några gamlingar till hjälp när jag vill att du ska blogga! <3

2011-01-12 @ 21:40:11
URL: http://sunnycloudy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0