skolan tar mitt liv,

Vi vet att vi inte riktigt bloggat på länge, jag har varit sjuk i en vecka som sagt, fortf inte fullt frisk men imorgon måste jag bege mig till skolan, denna vecka har jag tre inlämningar, massa läxor, ett prov och en redovisning, och då talar vi inte om allt jag missat när jag var sjuk. stress. jag har ägnat hela min fredag, lördag och söndag att plugga till historia provet, har hittills klarat mig igenom 22 sidor hostoria, så det är bara 18 sidor kvar, taggad. Pappa är i paris (sjätte landet på två veckor eller vare nu blir) och ska se travet där. Ja, mer uppdatering kommer imorgon, men då måste jag göra min svenska inlämning som är till tisdag, men vi får se hur mycket blogg det blir den här veckan, annars dör jag så ah. pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0