skit skola

Jäkla skämt skola. 42 sidor då de på engelska skriver om den Bytanistiska (eller ngt) tiden, och det är världen minsta text och största bok, och jag kan ta och skjuta mig nu alltså. Vill gå i Eriksdalsskolan tack, vill åka tillbaka ett år i tiden, tack. Bra mina önskningar. Nej jag vill spola lite framåt i tiden, eller nej det vill jag inte, för då blir jag äldre, jäkla ååh damp, vi har för mycket skit äckel läxor, och jag har varit borta i tre dagar från skolan, men vadå missat mycket?? nejdåå, bara sisådär 500 läxor, prov, inlämningar, woho taggad för skolan alltså, äckel skit.
Jag har gjort italienska idag ialf, och pratat i telefonen med farmor och sedan med olivia. assso skit skola. Förövrigt så händer inget mer än att man får sms där det står typ "du är körd" WOHOO! livet är inte emot mig, alls. Okej nu vill jag spoooooooola lite i tiden, äre okq8 eller??

Jag vill spola tbx till sommarens början. Till sista veckan med förra klassen, sista dagen, och kollo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0