OLIVIA is in da hoooouse!

Hej Goddag hello hola bonjour!

Tänkte bara säga att man blir glad av Matilda ska jag tala om för er! Det är synd om alla ni som inte är kompis med matilda. Men haha tro inte att ni kan sno henne för hon är min! Eller ah, vår. Jag delar henne med några. Men i alla fall, matilda är snäll för jag får gästblogga här! Woop wooop! Blev lite avis när jag såg att bella fick. Men som sagt är matilda snäll så jag fick också :D

Mitt namn är Olivia! Kallas bolivia. Inte ens värt att skratta åt. Hmm ja vad ska man säga om mig? Jag är en glad prick på en sådär 16 år. Många ser mig som dum blondin, men nej så är inte fallet. Jag är fett smart! Så ni vet liksom.  Fast jag kanske är lite virrig. Och klumpig! Alltså, jag kan inte beskriva hur mycket klumpigheter jag har utsatt mig för. Jag skämmer ut mig jämt och ständigt, varje dag. Men det gör inget, för allt sånt är så roligt att skratta åt efteråt. Det gör livet lite roligare!

Jaa hörrni. Just nu sitter jag och trycker i mig glass. Eller nej, glasspaket. Jag äter ett helt paket själv. No judgement! Man ska ju hålla på och träna och det där i skolan och då får man bara äta vad man vill på en dag i veckan. Men jag har gjort lite egna regler. Jag har ätardag varje dag  och träningsdag ingen dag :D så mycket bättre.

Just nu kollar jag i alla fall på OC! Världens bästa. Efter solsidan. Hahaha jag dör för det programmet, det är ju för skojigt! Ove är min lilla (gulle)gris.

Min stora förebild är denna vackra kvinna. Bara så ni vet liksom. http://www.youtube.com/watch?v=kj28sfCsXtw 


En annan vacker kvinna som är vacker på riktigt är den här gulleplutten:  

 JAG DÖÖÖR!


Här är jag :)



Jag är inte normal. Så det finns inga normala bilder på mig men den här får duga :D

Tillsist lite visdomsord: "Livet är för kort för att träna och äta nyttigt"

True dat.

HEJDÅÅÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0