lyckan kommer, lyckan går



Hejsan! Har gått upp tidigt, ungefär kvart i elva sedan blev det att fixa sig och träffa Alva ungefär kvart över tolv, sedan gick vi en promenad in till stan och jag babblade på som vanligt haha och sedan skulle vi hitta Sl upphittningscenter, det gick sisådär men sen när vi hittade så vare tydligen förtidigt för dem att ha fått in nyårsborttappade grejer så får leta efter mina nycklar senare. Sedan gick vi till lite olika affärer och kollade på saker. Sedan funderade jag och så blev det tillslut så att mitt "det är tanken som räknas" blev till "det är pengarna som räknas". så jag köpte julklappar till mormor & gudföräldrarna trots att jag icke behövde för jag tror 500 spänn. Sedan väl hemma vare att packa ihop mina saker och äta lite och nu sitter jag i bilen. Hanna ska ha tjejklassdejt så hon bloggar nog senare ikväll istället. Nu ska jag se på Veronica Mars heheehhehehhe, konstigt va? hehe jaja . PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0