jag åker buss jeä!

Verkar tydligen inte kunna sluta hosta. Har pratat med Hanna i telefon ialf, hon tror att jag har fått senildement och astma attacker, alltså att det är min sjukdom, jag tror jag kan hålla med henne lite. Jag började skratta hela tiden och så när jag drar efter luft låter det som jag har astma anfall. Och jag har även fixat ngra bilder som jag ska ha på kollage, ska bli ett riktigt fint kollage hoppas jag! & även så har jag lyssnat på bra musik som "jag åker buss jää (ulla)" låten går typ "jag är fräck, jag har en sovsäck" otroligt bra om jag får säga det själv! I vilket fall så mitt hår kommer bli en ja.. en kamp att trassla ur, valen är typ, plågas, rastaflätor, eller snagga mig, känner att jag borde pröva något nytt så det blir nog snaggning! Blir dock ingen skola för mig imrn, nej  för jag ska studera hemma! whoopwhoop.

(den tiden då Hanna hade det lite kämpigt att få vänner)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0