IEGS 26/1 18.00

WOOOOOOOOOH! jag är fett glad! har precis pratat med väldigt fina människor på facebook och alla är glada, så då blev jag jätte glad! Och sedan fixas det biljetter till fekkfekkespråkaspråka, så det är också toppen. Pratade precis med Olivia (som skrev inlägget under) och hon är så jätte söt människa så det finns inte men hon fick typ panikattack för allt hon måste göra de här två veckorna så hon ska sova nu. och jag är ledig imrn ialf, eller sjukledig om vi kallar det så, fick även reda på att på Onsdag har min skola öppethus, och jag kan (trots att jag ständigt klagar) rekomendera min skola, Internationella Engelska Gymnasiet på södermalm, trots att det är kämpigt och mycket plugg så äre i den här skolan jag hitta många nya fina vänner, en otroligt social skola (mycket socialare än alla de jag hört om) och det som är toppen är att man ligger så himla mycket före i engelskan gemfört med de som går i vanliga svenska skolor, man lär sig jätte mycket engelska och vilket är både bra till arbetslivet plus ger än ett sjukt stort försprång till universitet och högskola (då allt är på engelska) , man klarar sig mycket bättre utomlands och det finns egentligen bara positiva saker med att lära sig mer engelska! Det är mycket plugg, det tänker jag inte ljuga om, men det är massa plugg i alla skolor, det är bara att lära sig, så kom på vårat öppet hus den 26/1 klockan 18.00, ligger ovanför skanstull! Och köp bakelser och kakor från min klass (S1C) - sam ekonomi! :)

Jag menar, på min skola har man ibland turen att gå på Berns,
då man egentligen har svenska lektion:



eller plugga med vänner på studiedagen (studerardagen!!)

Kommentarer
Postat av: Alva

Vår skola är bäst helt enkelt! ;)) eller alltså, det är NI som gör den bäst. <3

2011-01-24 @ 20:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0