I don't want to hate, but that's all u left me with

Hanna och hennes majbritt, ulla, margit, britta, bettan osv..
ja Hanna, det är min kompis, jag erkänner.
Då min skoladag gick ut på att ha håltimme i 2,5 timmar (då jag pluggade faktiskt), franska, första naturalsience lektionen för mig på engelska, matte och sedan ha italienska och även mentorstid, så jäkla rolig lärare jag har i det, skrattar alltid:

Börjar med:
Lärare - Hello everyone, had a nice holiday? I had, it was my best christmas holiday so far. anyway, when I call your name you will raise your hand!
Elever - Yes
Lärare - your name.
(
och några fattade och räkte upp handen också haha)

någon kommer sent och knackar på dörren och en kille kommer in;
Lärare - Hi, yeah everyone has already stood up here and they have sang one song each, and that's just fair that you should do that to now, so please stand here and choose a song, and you can dance if you want to.
(snubben bah.. no.. och började gå till en stol)
Lärare - ofcourse you have to, didn't you all sang?
Elever - Yeah we did!
Lärare till eleven - No I am just messing with you!

Efter att vi haft en långt snack om latepolicy (för kommer man sent måste man leta reda på en lärare som får gå med en till klassrummet och låsa upp), och det kommer stå en lärare till hands mellan 8-9 vid ingången. så säger en kille:

Elev - But I don't have any lessons before nine, so what should I do then?
Lärare - Don't you have any lessons before nine?!
Elever - No I haven't
Lärare - Well highfive!
(börjar gå fram mot eleven så precis när han är framme vid honom och även eleven tagit upp sin hand för att få en highfive, tar läraren bort handen och dissar honom totalt. HAHA!)

Sedan:
Lärare - Well you can only be marked absent if you haven't called to tell us that you have a... ??
Elev - Doctor appointment!
Lärare - Or?
Elev -  Dentist appointment, or if I am going to a pub.
Lärare  - Yes exactly! So if you're late you will be marked late or drunk.

Detta är min mentor alltså hehe.

Kommentarer
Postat av: Lindiwe

Hahahah varför har jag inte hört det här? I'm switching mentor group! <3

2011-01-15 @ 10:02:19
URL: http://lindiwe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0