hör du hur jag håller andan?

herregud, jag hör när mammas vänner pratar om snart är livet över typ, pepp. Imrn ska jag skolka och leva livet, skit i att jag får sämre betyg, jag lever bara ett liv då kan man inte strunta i det. Jag har lite peppande vänner ialf, tp jesper och alva, kämpa liksom. Carpe diem. Nej men nu var jag bara snäll å uppdaterade för ni ville det, men ialf, ska bara skolka en lektion så det är lungnan kvinnor! pussisar nu ska jag leka lite med min svenskaskojigaläxa typ. OCH vet att ni vill ha bilder på saskia och charlotte och selma (som jag saknar jävligt mkt) men ni får bara

 



Det kanske är meningen att man faller isär för att kunna bli hel igen

Det kanske är meningen att man gråter sig till sömns för att sedan kunna le igen


Kommentarer
Postat av: Alva

Åh. du är peppande när du vill. så glad att jag träffade dig Matilda, allvarligt. Du är bäst. <3

2011-02-06 @ 20:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0