heheheej

Hej. Idag har jag jobbat lite till på min powerpoint, det går ju inte så snabbt när man inte är ett proffs och inte direkt så effektiv. Sen åkte jag tåg till huddinge där mamma kom förbi och drog med mig. Vi åkte till nackaforum för jag skulle lämna tillbaka ngra saker och från ingen stans så började en viss person smsa och sen visar det sig att han också hade varit där :O nejmen oj ojoj inte alls att han kanske sett mig, eller vem vet liksom. Sen åt jag thaimat till middag, det är en av mina favorit måltider ;) Har egentligen ingen lust att blogga. hejdå.

Kommentarer
Postat av: Selma Strandberg

Hej manniskor! Tankte överraska er och skriva ett inlagg men tydligen sa har nan ANDRAT LOSENORDET, sa da kunde jag inte det men har last bloggen i alla fall, mycket bra. Verkar som att det ar Hanna som updaterar ofta, det har blivit en forandring har. Vill garna veta losenordet, trodde det var ni vet vad och sen fyra siffror och sen *, men tydligen inte dara! Puss puss alskar er mycket <3

2011-01-08 @ 20:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0