fjortonde januari, alltså fredag

Idag var det en ganska lång dag. Jag vaknade när jag skulle vakna och var i god tid. Jag kom ett tåg tidigare än jag tänkt men jag missade den precis och sen åkte jag till gullmars med ett annat tåg. Där väntade sofia och inte långt senare kom nästa tåg. Aja sen var det matte, typ genomgång och sen jobba i boken så det var skönt att inte hela lektionen var genomgång för seriöst man orkar inte lyssna på honom.
Efter det var det engelska. Det tog 40 minuter att välja och få igång filmen så vi såg 20 min på en film som för övrigt inte är så rolig, tror jag sett den i förra skolan och den var as lång.
Sen var det lunch och det var inte gott, ett tips för att inte tappa matlusten: lukta aldrig på maten!
På samhällskunskapen kollade vi på ngn poletikfilm helt ok och jag fick reda på hur jag låg till och så, bra att veta!
På kemin minns jag inte så mycket, skrev av tavlan och letade upp Ullas namnsdag, det är den 4/7 så alla vet det :)
Sen var skolan slut. Såklart tog det ganska lång tid innan alla var klara och kom iväg. Vi åkte till stan och gick till waynes coffee där vissa åt lite. Sen ringde matilda och behövde hjälp så vad gör man inte för sin bästa vän! Asså jag dissa såklart haha nej men det var kul att vara till hjälp eller a lite kallt och en aning tungt kan man ju säga! :)
När uppdraget var slutfört åkte jag med Lina, Tea och Alexandra till Subway i skanstull och åt, vi satt där ganska länge men det var kul :) Sen gick Alexandra och då handlade vi andra lite grönsaker för 119kr och åkte hem till Sofia och gjorde dipp och spelade cluedo eller vad de heter och tecknet, skojsigt!
Jag gillar fredagskvällar, dom är ofta väldigt trevliga! ;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0