danscenter+fredag



Min hals gör jätte ont, kan inte hosta för det gör ont i lungor och hals. Igår var jag ju på danscenter, skit roligt varedet, var där i sjuan på öppet hus, men jag stack för det var skit svårt, men nu körde jag och då blev det jazzdance, acrobatic och commercialdance som det ser ut att börja dansa! Jag & hanna var där med hennes vänner Lea, Josse & sofia, och vi kämpade på, fast lea kunde ju typ allt innan men ialf! Och på Jazzen vare typ i slutet, då man fick i mindre grupper visa upp vad man gjort så hoppade alla ur (av de jag var med) utom jag och Sofia, men det gick inge bättre för det för jag började bara skratta när Sofia körde sina snyggadancemoves (alltså hon drev och körde lite hejåhå det här blir jätte bra) ah det andra pinsamma som hände var att eftersom de hade högmusik så fick man halvtropa för att kunna prata med den som stod bredvid och eftersom hanna stod bredvid mig och jag tkte det var jätte jobbigt så skulle jag ropa och då ropade jag "FÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRFAAAAN!" och det är klart att de stänger av musik precis då??? eller hurklart att det ska hända liksom?! men ialf, folk skrattade typ men jag vet inte om alla hörde men ialf!

Sen idag så har jag haft tre lektioner i skolan, engelskan gick väl inte speciellt bra, men på Sience så räckte jag upp handen & svarade rätt på två frågor! och sen på Svenskan, ja okej jag jobbade ingenting men jag var social med folk i klassen, så det var trevligt. Nu hade jag egentligen sagt att jag skulle på fest/träffa folk, men eftersom jag knappt kan prata längre och det gör ont i halsen så ska jag sova istl. Pusspuss!

whoopwhoop!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0