Danscenter nästa

Bloggen uppdaterades. Hanna slutade precis skolan som jag förstått, jag är lite hungrig och om en timme äre jag, Hanna och Lea som ska till danscenter, okej det är fusk för hanna har ändå gått på dans i en termin och Lea är proffs, so whoopwhoop bara att skämma ut sig alltså! Jag har haft några minnen de senaste tre dagarna som typ förgyllt min dag, typ människor, som gör sina intryck. Jag ska nog på grupp ikväll, eller jag tror det i vilket fall! juste har sience läxa. Och nu ska jag få äta lite nyttig mat, min träning blir dansen, hehe. hope for the best. Jag vill åka utomlands typ sååhäääääär mycket, och jag vill vara tillbaka på kollot igen sååhääääääääär mycket.


Kommentarer
Postat av: SOFIA

Önskar dig fina du en fin Fredagskväll!



Om det intresserar så missa inte alla roliga tävlingar som är igång eller läs om min sjukdomshistoria eller varför inte kika in alla härliga bilder. Annars ber jag om ursäkt. KRAM

2011-01-21 @ 17:30:13
URL: http://sofiahanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0