coming home

tjoho. idag, eller jo men idag ligger väl alla och har skolångest för hörni, om sisådär 7 timmar ska ni upp. mohaha (ursäkta om jag är taskig..)  alla ska till skolan, ja okej utom Jag & värmdömänniskorna, som förövrigt slutar fem dagar innan oss andra och även nu börjar tre dagar senare, okej fuck u till dom säger vi. förövrigt har jag varit hos släktingar i femdagar nu så därför har bloggen fått lida lite, det var jätte mysigt, 10 pers varje dag blir lite fullt men ja det fungerar liksom. Läst Linas kvällsdagbok 2, SÅÅ HIMLA mycket bättre än ettan, läs tvåan! Sedan så har jag gått ganska mycket, köpt 3 par jeans och ett par jeansleggings, ahdet var ungefär det + massa duschprodukter och tuggumin (tuggumin, ja kanske sisådär 6 paket tuggummin hehe) och även gjort art, inte allt men mycket. Så har jag sett "The strangers" med Kim & Hanna nu ikväll, så kom hem för en halvtimme sen, den var faktiskt jätte bra skräck, tyvärr var slutet lite dåligt men annars riktigt läskig ändå, så topp för det, känns bara som någon är bakom mig... och imrn blir det The devil på bio tror jag! skräck we like. Ska fixa lite i mitt rum eftersom städaren kommer hit imrn och sedan blir det att träffa the girls from my class, whoop whoop. PUSS


Kommentarer
Postat av: oliven

hjahahahahahah kvällsdagbok <3 duktig matilda!

2011-01-12 @ 16:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0