börjar bli gammal

got 2 get discipline, och lära mig pluuugga, jag har varit hemma i hur många dagar?? fem. jag har pluggat i hur många dagar?? noll. Skoj! Min dag är inte värd att berätta, för jag har undgått att plugga, jag har försökt lära mig sticka (gick ju sådära). Jag har druckit te. Jag har faktiskt ätit lite, men alltså, jag är inte hungrig??? vad är grejen liksom?! och ah, jag har kollat på Oc. OCH JAG HAR STÄDAT MITT RUM ! I GO GIRL! Jag har knarkat läkerol, jag har varit inne på facebook och jag har slut på dagen. Jo jag pratade i telefon med Olivia nyss för hon funderar på om hon skulle köpa kakor eller baka dem, till imrn, hon bestämde sig för att köpa dem, och hon ska tydligen plugga nu.. typ min dag. Nu ska jag se OC, kanske äta ngt skojigt, kanske dricka te, kanske sticka och kanske plugga, ah. Hejsanhoppsan!

gamla eriksdalstider! tror bilden är tagen på typ en svenska lektion.
ialf från 9an, då vi var 9H, men det var längesen, nu börjar man bli gammal.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej kan ni lägga upp mer bilder på Eriksdalsskolan & Saskia och Charlotte???HIHIHIH

2011-01-27 @ 03:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0