Bella är gästbloggare

Idag tyckte Matilda jag skulle gästblogga för att jag är så cool och för att det var både Matildaskoj och Bellaskoj.

Hej jag heter Bella.

Jag har inte så jättemycket att skriva om för inte så jättemycket händer, men jag är på väldigt bra humör ändå.
Så jag sitter här och är glad, och lyssnar inte på musik.te va duktig och skriva lite på engelskan när Matilda kom och störde, så nu får det här bli min uppvärmning. Hello.
Aah, men det här var ju kul. Tills nästa gång Mathilda föreslår jag att du hittar en gästbloggare med lite mer att säga bara.

Hejdå.

Ska stå tänkte där det står te. blev lite fel där. orkar inte riktigt ändra.

Hejdå igen


Kommentarer
Postat av: bella

orkar inte ändra Mathilda heller. matilda stavas INTE med h, bara så ni vet.

2011-01-19 @ 20:45:22
Postat av: Alva

tänkte precis kommentera att du stavade hennes namn fel, men jag skippar det och poängterar att det var ett ytterst intressant inlägg, nooot. haha nejrå<3

2011-01-24 @ 20:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0