ännu en dag

Hej idag har jag inte gjort ngt alls kan jag ju erkänna! Har försökt städa lite i mitt rum så man i alla fall ser golvet, skulle behöva kolla igenom mina lådor också liksom vad har jag där? Har kommit till insikt att jag borde plugga också, blev lite orolig när sofia sa att vår powerpointpresentation skulle vara inne idag men jag skulle kolla upp det och om jag kollade rätt så stämde inte det(tur). Nej men nu pratar vi om ngt kul istället! Imrn på kvällen eller dagen för mig kanske eller eftermiddag ska vi möta brommabarna och äta thai :D och se på film! Mysigt! De ska bli kul xD Sen på tisdag kommer skolbarna (klassvännerna) till mig och sover över, tänkte att man kunde baka egen pizza då och såklart kolla film och annat skojigt! ;) Sen vet jag inte ngt mer som är helt bestämt mer än att jag ska träffa klassvännerna i alla fall en gång till detta lov, eller massa ggr för jag och sofia eller jag kom på massa saker jag ville göra! :P Sen på söndag ska väl jag och matilda kanske träffa kim och gå på bio! :) Förövrigt ska jag träna också (och plugga ;().
Nu sitter jag och dricker te, det är inte så gott för jag hade förmycket lime i istället för citron som man kan ha ni vet ;) Haha tråkig info. Fortsätt städa, fortsätt städa... Hejdå för nu! 2011 shiiiiit.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag längtar tills tisdag!! :D <3

2011-01-03 @ 12:34:56
URL: http://sunnycloudy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0