36 låtar på fyra acord

Nej jag ska snart sova. snart så. Ska upp om sex timmar och har inte bestämt kläder, i-landsproblem på hög nivå eller hur? man borde ju ha nya kläder, första dagen tbx liksom, nu är det inte länge kvar med klassen, bara 5 terminer tjolahopp! Börjar bli trött och har idrott imrn. Idag så gick jag upp vid nio, fixade mig och åkte in till stan, Olivia mötte upp mig först och så kom Julia och lämnade Hannas telefon baklucka till mig så Hannas borttappade nyårsgrejer är avcheckade från listan. Sedan gick vi till slupphittning, no keys of mine there. så vi träffade istället lindsey, alva och bella och åkte till ropsten och sedan snobbstället LIIIIIIIIIDINGÖ,  hem till  LIIIIIIIINDI, (tänk lidingö accent på IIII) sedan checkade vi historia redovisnings betygen, jag fick Ig känns bra hörni, den här skolan är helt rätt liksom, IG bara sådär (IG = internationellt godkänd, alltså topp betyg , internationell skola liksom. ni fattar) väl framme hos lindi drack vi te, fick muffins av lindsey och såg på världens roligaste avsnitt av typ RAW och någon Johan glans grej, man dog av garv (Hannas & min gamlakompis sa alltid så). Sedan gjorde vi artuppgiften, helskotta ska skriva min utvärdering nu, vilket betyder inte mycket sömn inatt. Var hos lindi från 1 till sex ungefär och väl hemma så flög tiden iväg och sedan så pratade jag lite med Amanda i telefon på kvällen, så det var så min dag såg ut. Puss.

Spola fram till 00.50
såg denna idag, 4 acord används till 36 olika låtar liksom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0