2011

Något jag vill nu är att selma kommer hem . Jäkla skit frankrike.
Hanna har förövrigt nyss vaknat, jag vaknade vid halv två, ska strax fixa mig och vill se bio ikväll. Vet inte om det kommer  hände så mycket, eller om vi orkar träffa folk riktigt, men i vilket fall så äre väl bra att ta det lugnt, och göra bild läxan hehe. Det nya året, började kanske mest med att vi båda var sjukt trötta och bara ville sova hela dagen.. men nu så mår vi bättre, hanna är vänt på dygnet och sådära men annars så fungerar det! Jag vill ha sommar också, bara så ni vet, men snart så ska man till Sälen eller Storlien, sen blir det Vietnamn och Usa i sommar, och förhoppningsvis någon mer resa och sedan Korea, det är ungefär vad som bestämts. Måste även hämta hannas baklucka till mobilen idag också, mina nycklar är dock fortf borta :/ . Hoppas att detta kommer bli ett bra år, men många fler människor att träffa! Tränade lite igår även, började det nya året med träning, bra va?! Ska kanske gå promenix idag, lite taggad. PUSS
(detta var våra nyårsnaglar)

Kommentarer
Postat av: Hanna

ser du ringen på den handen som inte rör sig, jag tror jag glömde den hos dig! hehe att den kanske finns i ditt rum eller vid handfatet ;) <3

2011-01-03 @ 01:10:10
URL: http://selmahannamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0