2 Januari är likaså en hemma dag

Poppin bottles in the ice, like a blizzard
When we drink we do it right gettin slizzard'
When sober girls around me, they be actin like they drunk
They be actin like they drunk, actin-actin like they drunk

Dagen, var lugn, har min idé till bilden, det känns bra!
Kan jag få påpeka att radera folk ur ens liv,
kan vara ganska otroligt svårt ialf om man inte vill det, egentligen.
I vilket fall ska jag träffa Gabbie och sedan
Agnes, Johanna, Devina, Emma, Maud, Hanna, Malin & Åsa (om detta går)
imorgon! så det är gött. Och sedan kanske träffa Alva på tisdag!
Och sedan blir det att bege sig iväg till mormor & gudföräldrar.
En cool upptäckt jag gjorde idag, det tar exakt lika långtid att åka
medis - alvik, som att åka till liljeholmen och sedan byta till tvärbanan.
det var ungefär det som var dagens upptäckt, speciellt när man bara är hemma.
Nu har mina föräldrar retat mig tillräckligt med att jag nog var för full
för att hitta mina nycklar i jackfickan, så nu ska jag motbevisa detta och
visa att nycklarna faktiskt är borta!

Sedan har det lagts upp en del bilder från nyåret, tror dock bara att det var ungefär
tre pers som hade kamera, varav en var Hanna, och hon trodde ju att hennes kamera var borta för det mesta, så så många bilder blev det inte.. men man ska vara glad för det lilla!
Trots 1 Januari ångesten så hade jag faktiskt ett bra nyår, det var roligt, det får jag faktiskt medge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0