10-01

Idag började skolan. Kändes konstigt men man kom in i det snabbt, alltså en hel, en ny termin man ska klara av! Men vi går ju mot ljusare tider ;) Idag fick vi tillbaka franskaproven, det gick ju bra men bara för att jag fick bättre på mitt förra kändes det dåligt. Matte B har börjat, känns nog bra eftersom A inte slutade riktigt där man ville kan man nu ta nya tag, bara jag orkar satsa lite mer! ;) Sen på samhällskunskapen kollade vi på film för han skulle snacka betyg med alla men eftersom jag typ är sist på listan hann jag såklart inte. Och sen satte dom på hipphipp usch! inte bra, se aldrig det man typ dör, det är inte kul bara jobbigt! Sen var det idrott och då var det bara genomgång om vad som händer denna termin och man bokade in sig för att hålla lektion och jag och sofia ska typ göra det v. 14 tror jag :)
Hade med mig kemeran men det blev inte mycket bilder.

Först; kolla rakt fram. Sen; le stort! (fast lina fattade inte)
Och idag så hände det josse en incident, hon halkade precis utanför skolan där man inte vill halka eftersom alla ser en, tyvärr kunde jag inte hålla mig för skratt men stackars josse men imrn kommer alla ha glömt det ;)

SOFIA!!!! Fin bild! <3

ALEXANDRA!!! Hon körde lite "onthefloorwriting" ;)

Nu ska jag sova, godnatt! <3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, snygg bild ;) <3 det blir kul med gympalektion. :D

2011-01-11 @ 07:07:42
URL: http://sunnycloudy.blogg.se/
Postat av: Josephine

HAHAHAHHAH, jag kommer ha ont i flera veckor nu xd

Hehe men det är ju kul att skolan har börjat? Eller bara jag som är lite taggad på en ny termin (a) :P<3

2011-01-11 @ 15:25:03
Postat av: Hanna

A det ska bli kul eller inte... ;)

Ja stackars dig josse! Men jag vet inte om jag håller med om att det är kul med en ny termin, är väl lite halvtaggad ;)

2011-01-11 @ 16:54:29
URL: http://selmahannamatilda.blogg.se/
Postat av: Lina

Sorry att jag fattar trögt då :(..

Hehe XD

Fan att jag inte såg när Josse ramlade, hade varit kul att se :(

2011-01-12 @ 21:15:43
URL: http://llinaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0