- onödigt inlägg -

NU ska jag se på OC. och sedan sova, och imrn stannar jag hemma igen,
vad som helst så jag blir frisk till Torsdag!!!!  Kvällen har gått åt till att planera då hanna å marcus ska fixa sina finansiell problem imorgon, var smarta, och fått reda på vad som hänt i skolan, och fått reda på att min kompis har konstiga kompiar, som gärna lägger till en på facebook för att dem inte känner än. och att lyssnar på musik. och läsa bloggar. och se utube klipp. och allt annat än att plugga typ. äta har jag inte heller glömt faktiskt, inte heller att ha snack och lova att inte dricka (jag menar, jag är under 18, klart jag inte dricker då! herregud, ens föräldrar alltså, jag skulle ju aldrig någonsin göra ngt som de inte gjorde när de var unga eller hur? precis, jag är inte myndig, alltså har jag regler, och regler vet ju alla att man måste följa, för aldrig har ni väl hört uttrycket "regler är till för att brytas"? nej precis, tänkte väl det)  Jaja. Hare skoj hörrni! Godennatten.


den tiden då jag. hanna. selma. var rika. på lettiska pengar. (eller litauiska)


Kommentarer
Postat av: Alva

På torsdag MÅSTE du vara frisk. PUNKT. <3

2011-01-25 @ 07:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0