v-day

Ska berätta om min helg i nästa inlägg men nu vill jag bara snacka om min dag, eller ah skriva. Den var go å gla kexchoklad, fast jag och olivia fick skämmas lite och några av dem vi träffade i lördags skrattade åt oss (way to go!). men inte hela världen liksom!!!!! Ja annars för er som av någon underlig anledning missat det så äre valentine's day. inget speciellt. eller typ. nja.

sånna hära (som på bilden ↓) fanns det på lite platser i skolan: typ kiss & hug!
och sedan hade de satt upp ordspråk och några röda ballonger å hjärtan.

Dagen var nice ialf, var inte trött på franskan (vilket jag alltid är) och historian har jag bra
team-members så vi fixade redovisningen typ. Annars så har inte hänt ngt mer än ah pinsamt
nog så vare en snubbe som frågade om jag vill träffa honom idag, och när jag sa att jag behövde
plugga (vilket är supersant!) så blev han typ sur, så nu ska jag bara försöka undgå att träffa
honom i skolan, men det löser sig säkert hehe! hej på alla hjärtansdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0