No one else can speak the words on your lips

amen skjut mig. skrev världens längsta inlägg. ja då raderades allt. skit blogg. ska plugga nu.
bara två assignments kvar denna vecka.

okej korthet.
Måndag. Historia prov som man pluggat 3 dygn till.
Tisdag. Svenska inlämning.
Onsdag. Alva hjälper mig och olivia med newspresentation, tar 4timmar.
Torsdag. D-day, unwritten rules pratar vi om på leadership.
No snitching, copy from each other, coverups, no confrontation.
jag förstod inte först å då säger han till klassen:
"are u still going to pretend that u don't understand what I am talking about?"
jag förstår fortf inte. sedan sa han att han tkr vi ska ändra våran
unwritten law, help each other, but don't copy, be respectfull and
do your own assignments on time, don't let anybody else do them for you,
or suffer for what you haven't done (like in group projects).
jag fattar, men, jag vet inte, vissa unwrittenrules är bra ibland..
typ som när man ej hunnit plugga till ett prov eller så.
Hade i vilket fall newspresentation (stor rädsla innan, nervositeten som ej går bort)
men den genomfördes, och det blev en discusion om våran fråga
"should really a convicted person for child abuse be able to open a free school?"
different oppinions och flera räkte upp handen (vilket ej ofta händer på newspresentations).
Läraren sa att det var bra.
(tacktacktacktack, han är våran mördarlärare som blivit misshandlad som barn,
och tkr att det var rätt. alltså han är gjord av typ stål och skiter i att vi mår dåligt av
hans likgiltiga uttryck, och att han är skit sträng och mördar en med blicken)

0.3% oanmäld frånvaro från förstaring, en lektions skolk asso (hihi stolt!)
94.1% (exakt samma som lindsey) närvaro från första ring, (5.6% anmäld)

Den tiden, jag spenderat i skolan, i mitt liv, alltså 21 terminer, nästan 11 år snart,
är 6216 timmar, men ja då räknar jag sen sexårs, men utlämnad alltid man spenderat
i skolan såsom raster, luncher, hålltimmar, alltså mycket mer egentligen. död.

sommar. jatack.
Tumblr_leib8nyyfc1qf1jubo1_400_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0