innan jag går igår

Hejsan! Idag ska jag, matilda och även sofia dra till danscenter och köra lite akrobatik! ;) Sen bör jag plugga hela dagen efter 4a då. Matteprov på onsdag och samhällsprov på torsdag!
Igår var det skola, vi hade vikarie på engelskan, mette g-test och sen svenska i datasalen innan lunch. Efter så hade vi lång rast för vi hade ingen naturkunskap, sen var det idrott och bandy.
Efter skolan gick jag, sofia, lina, lea och josse och fikade i skrapan. Sen gick josse och vi andra åkte hem till sofia och åt tacos, det var gott! Sen spelade vi cluedo, tecknet och 7an det var super skoj! :) Sen typ sov vi lite och lyssnade tre sekunder på massa låtar, sen såg vi lite på harry potter och stretchade ;) Mitt mål är att innan sommaren eller efter, att kunna gå ner i split och spagat. Sen somnade jag och lina nästan i soffan men sofia väckte oss med världens super blixt på hennes kemera, inte kul. Jag och Lina tog oss till tvärbanan där vi fick frysa ett tag sen vid gullmars gick jag av och fick vänta en kvart på 94:an och sen kanske vid innan två kom jag nog hem ;)
Nu måste jag dra och duscha och fixa mig, tråkigt inlägg om typ mina lektioner sorry men ngt roligare kommer när det kommer! HEDDÅ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0