en dag en dag

Nu ska jag blogga om några dagara men vi tar det kort!

Söndag: Gjorde inte mycket, tränade friskis (gym), kollade på tv. Blev nog inte så mycket plugg.

Måndag: Skola, bra engelska lektion så jag blev glad då! Alla hjärtans dag fast inget speciellt. Och sen lite andra halvroliga lektioner. Hem och typ trött eller ja orkade typ inte plugga för att ju längre fram i boken (asså matte dårå) jag kom desto mindre förstog jag.

Tisdag: Skola, inga jobbiga lektioner så det gick snabbt, slutade ett. Gjorde något tal i matte sådära sen tränade jag friskis (medel jympa) sen hem och åt och ringde till friskis för tydligen hade jag tappat mitt kort. Sen gjorde jag franska innan jag sprang iväg och mötte matilda och vi sprang/åkte till stan där vi mötte Kim. Köpte biljetter (vi såg The Town). Sen sprang vi runt i cirklar och kom sen till ica. Där köpte vi popcorn och hade en bra idé för dom hade en micro så då gjorde vi egna popcorn ;) Sen sprang vi tillbaka till bion och såg på filmen. Den var bra. Efter var det helt dött i bion, läskigt. Sen var det hem och sova :)



Onsdag: Skola, tråkig matte, rolig franska, tråkig kemi. Pluggade lite matte i skolan innan jag åkte till friskis för att hemta mitt kort som en vänlig själ hade lämnat in (jag hade tappat det vid bussen), så tack till den!! Efter det åkte jag hem och gjorde inget vettigt, asså jag har typ bara suttit och inte lyckats få min hjärna att tänka matte alls! :(
Nu ska jag ta tag i matten för en timme och plugga stenhårt sen sova så jag är pigg imrn! Godnatt! :)



Kommentarer
Postat av: Sofia

Va snällt av personen som lämnade ditt kort! :D Ja, det var en bra franska idag, synd att jag inte kunde sluta skratta! ;) <3

2011-02-16 @ 22:40:05
URL: http://sunnycloudy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0