skolan tar mitt liv

Kändes som en sån bra och härlig sommardag idag! Alla var i skolan, sommarklädda och allt var varmt! .. ah fast nä. 13 pers kom till klassen idag, alltså 20 st hemma pga tunnelbanorna, bussarna, pendel knaset. Man fick ta sig framåt i snökaos, men jag menar såhär. när vi hade våran andra lektion, kl halv tolv, då sa våran science lärare "those who aren't here have had a long time to go to school even though the tunnelbana is not working well" så han menade, snökaos, so what, ni ska fortf komma till skolan. Jag menar fattar ni grejen eller, vissa skolor hade stängt idag, men inte vår skola inte, "so what snö? ni har fortf en plikt." amen hejdå. & ja som ett bevis på att de i min skola tar plugget helt på liv å död, så ska ni få se en bild:



Japp, såhär kom en kille in i matsalen, å alla börjar klappa händerna,
då tänker man vadå? vad är grejen, jo grejen är att han har skidor med sig
alltså han har åkt SKIDOR till skolan för att snökaoset har stoppat lokaltraffiken.
abitiös eller vadå?

Jo men annars var det jag lindsey lindi i skolan å pluggade, går ju utomordentligt dåligt för mig, känns bra!
Nästa vecka är väldigt chill, vilket känns bra. bara 253 uppgifter till nästa vecka.
tror jag förstod fel när dom sa "ni får en dag i veckan äta vad ni vill på och inte träna, ni ska alltså träna sex dagar i veckan och äta nyttigt" dom sa nog "ni får en dag i veckan då ni får göra vad ni vill, ni ska alltså plugga sex dagar i veckan och 24 timmar om dygnet såklart!"

Jag hade ett liv, sen började jag på IEGS.

Nej men nästa vecka är det bara science, engelska och historia redovisning.
Och svenska inlämning. Och matte prov. Och franska läxor, och italienska juste.
Veckan efter är det franska och science PROV och juste vi ska ha civics prov snart.
Okej göra svenska nu. taggad för veckan liksom!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0