akrobater

Hej, nu är det Hanna här igen! Länge sen man hade tid med bloggen, har liksom pluggat iallafall ett bra försök (inte gå in på datan). Hade verkligen konstigaste kemiprovet i torsdag, asså det är väldigt irreterande med kemi. Man förstår inget av lektionerna och då lär man sig allt via boken och tror att det ska räcka men när man kommer på provet undrar man om man inte fått typ kemi B´s prov men jag hoppas jag får G för högre är jag säker på att det är omöjligt! A det var det jobbigaste den här veckan så ni har inte missat ngt! Veckan gick snabbt, tror inte ngt speciellt hände de dagarna så räcker om jag skriver om idag + bilder xD

Idag dårå som ingen har missat så var det ju aningen snökaos och när jag satt på tåget dit (som gick som vanligt) såg jag ingen från min klass, jag menar det tåget är ju det alla brukar ta men sen såg jag pantea och vi var typ 5 där. I skolan var vi 8 personer som var i tid till första lektionen. Sen under de två första lektionerna kom typ ganska många ändå.
På matten fick vi en föreläsning, dels om vad som händer när man äter i klassrummet och om hur det är om man packar ihop sina saker när man slutar (men enligt honom innan lektionen börjat :S) och lite annat. Svenskan var inget, jag satt på en stol i datasalen och typ stirrade i luften, de flesta spelade spel och några jobbade kanske men han bryr sig inte och kan inte säga till vad jag har märk det senaste halvåret, hur kommer svenska betyget och min svenskakunskap se ut? Aja fast det är inte aja men aja.
Sen vare lunch, jag satt själv och åt men det gjorde Börje också, han passade också på att smyga runt med salladslådan (väldigt diskret när den är typ en kubikmeter, asså stor för er som inte går natur). Sen var det naturkunskapslektionen själv, alla fick gå utom dom som inte var klara dvs min grupp bla. vår gruppdynamik var aldrig bra men vi lyckades lämna in ett rymndskepp tillslut.
Efter det var det akrobatisering som gällde. Man skulle typ lyfta varandra på olika sätt, det var faktiskt ganska kul fast jag trodde det skulle vara lite annorlundare och lite roligare. Efter lektionen så fortsatte vi att typ klättra på väggen eller a sitta i luften ;)


Någon sorts mask, men skulle sitta ihop och vända hela ledet på mage, typ haha :)

Pyramid jä, fast jag typ mördade lite folk när jag gjorde min bergsbestigning och orsakade några fritt fall ;)

Sittande i luften :P

ursäkta minen hehe

Haha lilla lea ville också vara med! xD

Sen gjorde jag min egen lilla sak så om man vänder på bilden ser det ut som jag står fast att jag är en tjock korv (pinsamt) men det såg lite roligt ut .

Hitta Lea hehe såklart ville hon vara med även här! :D

Sen drog jag, Lea och Sofia till Waynes coffee där jag och Lea delade på en kladdkakekvadrat och naturare som vi är var vi då tvungna att räkna ut hypotenusan av den (för er som undrar är den ju roten ur två x-kvadrat). Där blev vi sittande x antal timmar ;) Det var super trevligt jä! <3


Mmmmm gott ;)

fika fika fika osv :)

Vi drack H2O :)

Avslutningsvis en fin vinterbild på KÄRrtorp :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Väldigt bra bilder, och mycket bra inlägg! det var kul att sitta på väggen! ;) <3

2011-02-14 @ 22:16:06
URL: http://sunnycloudy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0